Spojení špiček

Účast medailistů ze světových olympiád v marketingových kampaních výrobců nejrůznějšího zboží majícího obvykle ze sportem jen málo společného, není ničím novým.

Často takové spojení špičkového sportovce se špičkovým výrobcem dokonce přináší oboustranný obchodní úspěch, ale to neznamená, že by vůči veřejnosti vždycky vyznívalo úplně přesvědčivě.

Virtuální kancelář Praha

Aktuálně psaný příběh oštěpařky Báry Špotákové a cihel HELUZ má ale pravdivé jádro, o čemž musí být přesvědčen i velmi nezúčastněný člověk! Jednak obě veličiny – Špotáková na stadionech a HELUZ na staveništích – vystupují jako vzorní čeští reprezentanti. Ale hlavně: Oštěpařská světová rekordmanka a dvojnásobná olympijská vítězka, na rozdíl od svých mnoha kolegů a kolegyň, zjevně není ochotna ani za dobrý honorář veřejně hezky mluvit o čemkoli a HELUZ zase nestaví svoji obchodní politiku na tom, že musí být vidět všude a za každou cenu.

Virtuální kancelář Praha

Zkrátka když Bára Špotáková klade ruce a skoro i tvář na vzorně vyzdívanou obvodovou stěnu z cihel HELUZ Family, tak i obyvatel dřevostavby bezvýhradně věří tomu, že v takovém domě bude se synem Jankem a partnerem Lukášem Novotným žít velmi šťastně.

(so) Styl&Tip: Rodinné domy 2014